Orkest NotaBene: Sounds of Summer
Orkest Nota Bene is een jong amateurorkest dat is opgericht in de zomer van 2009. Het orkest speelt onder leiding van Douwe Evert Dijkstra. De bezetting bestaat uit strijkers en blazers. Kenmerkend voor Nota Bene is de muziekkeuze: altijd een breed repertoire en daardoor aansprekend voor een breed publiek. Klassiek, minimal, film, pop en muziek van tv-series en games, Nota Bene is van alle markten thuis.
Op zaterdagmiddag 27 juni brengt orkest Nota Bene het zomerconcert Sounds of Summer naar de Sint-Dominicuskerk. Van de swingende ritmes van Sway tot de meeslepende klanken van Blue Velvet, dit concert neemt je mee op een warme en sfeervolle muzikale reis! Kom met ons genieten van een bijzondere zomermiddag vol muziek.